TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Friday, June 2, 2017

Panduan ke Lokasi Pasar Malam Cameron Highlands

Saya pernah berkongsikan lokasi Pasar Malam Cameron Highlands dalam catatan terdahulu. Ada yang email saya kata perlukan pula secara visual dan catatan awal itu terlalu panjang pula naratifnya.

Catatan awal saya mengenai lokasi Pasar  Malam Cameron Highlands di SINI

Macam macam kan pembaca yang singgah di blog. Saya diamkan aje permintaan pembaca tersebut sekitar bulan 3 yang lalu. 

Dan malam ini saya kongsikan ajelah apa yang mampu saya buat melalui carian di google Map dan slide powerpoint ringkas.

Semoga membantu apa yang boleh. Saya kali ini tak nak buat perincian naratif perjalanan tersebut sebab yang pertama dah saya perincikan. 

Kali ini anda tafsirkan sendiri ya...  Ada dua arah perjalanan ke Pasar Malam Cameron Highlands tersebut. Cuma arah ketiga saya tak perlu kongsikan sebab melalui udara... 



Antara koleksi catatan saya mengenai Pasar Malam Cameron Highlands boleh anda baca dengan klik pada pautan ini.
Semoga dapat membantu anda untuk ke Pasar Malam Cameron Highlands.

Jika anda masih mencari apartment ataupun Homestay? Apa kata anda lihat perkhidmatan ZAHRA HOMESTAY & APARTMENT kami... 

1 comment:

Fadzlil said...

blog yang banyak membantu mengetahui tentang cameron highland.terima kasih

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock