TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Friday, March 9, 2018

Anggur dah habis di Lembah Bertam....

Maaf dan dukacita dimaklumkan dan dikongsikan, BUAH ANGGUR DI KEBUN LEMBAH BERTAM telah habis untuk musim bulan 2/2018. Saya sendiri tak tahu dan sedar rupanya ada musim buah anggur  kali ini. Semalam lepas kerja singgah sekejab ke sana.

ini aje yang saya beli ... jangan marah ..
Sebenarnya bukan musim buah anggur Untie cakap sebab buahnya tidak lekat setelah mencuba baja penggalak buah terbaru yang tidak menjadi menyebabkan hanya 6-7 hari sahaja bekalan buah anggur kali dengan tiada viral musim anggur di facebook.

Bukti ... ada nampak buah anggur tergantung?....
Untuk makluman, semasa saya pergi semalam, hanya ada kurang 10 tangkai kecil buah anggur yang tinggal sahaja. Jadi esok lusa tu habislah kata Untie. 

Ini adalah Plot 2 anggurnya manakala untuk plot 1 atau plot terbesarnya, saya akan kongsikan dalam catatan seterusnya.. 

Baki buah anggur yang ada kelmarin.. hari ini ... habis dah...
Bila musim anggur seterusnya ? Jawapannya ada dalam catatan seterusnya... KLIK

MAKLUMAN PENTING:
Saya tiada kena mengena dengan kebun anggur ini dan tidak ada sebarang kaitan dengan penghasilannya.. sekadar berkongsi maklumat berkaitan sahaja sahaja.

Jangan .. tanya nombor telepon pemiliknya.   Jangan tanya nak ke sana dengan bantuan saya .. jangan tanya itu, ini, sini dan sinun ya. 

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock