TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Sunday, March 11, 2018

Pasar Mini 99 Speedmart di Royal Lily Tanah Rata


Hari ini, 99 Speedmart telah membuka operasi pasar mini mereka di Royal Lily, Tanah Rata.

Ini adalah syarikat peruncitan antara yang terbesar di negara yang membuka cawangan di Cameron Highlands selepas 7 Elevan.

Sebagai pengguna tempatan, saya mengalu-alukan kehadiran mereka sebagai salah satu pilihan peruncitan setempat dengan harapan penawaran harga yang lebih berpatutan.

Kalau 7 Elevan, kami menyambutnya sebagai pilihan peruncitan untuk sepanjang 24 jam jika terdesak kerana harga barangannya sedikit mahal berbanding dengan kedai runcit sediada.  

Lokasi Pasar Mini 99 Speedmart ini adalah di Taman Royal Lily di Tanah Rata. 

Sent from my Samsung Galaxy smartphone.

6 comments:

Arman Sal said...

saya selalu bayar dekat kk atau mana mana mart pakai boost app. senang je bayar cashless and dapat cashback

Unknown said...

When you use the Boost app, you can save money as you receive a part of your payment back. With enough purchases, you can even earn yourself a gift, like vouchers for your favourite items.

Abu Yazid said...

Aah saya guna Boost app je untuk bayar everytime shopping ke sebab memang senang tak payah susah susah bawa cash. nak topup pun boleh

Unknown said...

What products did you buy using Boost?

Abu Yazid said...

sekarang mana mana store dah ada boost app, so apa tunggu lagi? jom install

Hazirah Sal said...

Terbaik la. Saya pun kalau shop kat mana - mana mall saya akan pakai boost app kalau boleh sbb dpt jimat. Boost app pun selalu je ada diskaun.

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock