TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Sunday, January 7, 2018

Cameron Ultra Trail 2018



CAMERON ULTRA TRAIL kembali lagi bagi edisi tahun ketiga. Saya teruja mengikuti acara tahunan ini walaupun bukan sebagai ajk atau wakil atau apa sahaja kaitan dengan penganjur.

Saya menyokong sepenuhnya acara penganjuran ini yang akan berlangsung pada 28 hingga 29 July 2018 di Tanah Rata dan melibatkan trail laluan sekitar Tanah Rata ke Habu, Cameron Highlands.

Ini bukan larian biasa. Malah ianya amat luarbiasa dan anda perlu membuat persiapan mental dan fizikal yang luarbiasa jika ingin menyertainya.

Lazimnya, penyertaan Cameron Ultra ini akan menjangkau ke 1,300 peserta dari seluruh dunia dan tahun lepas mereka telah mendapat sambutan peserta dari hampir lebih 24 buah negara asing.

Saya syorkan anda ke laman facebook penganjur untuk lebih maklumat mengenai penganjuran ini.

Laman Facebook : Klik 
Laman Blog : Klik 

Pendaftaran dibuka mulai  1 Februari 2018 dan biasanya hanya dalam tempoh sebulan sahaja kuota peserta akan penuh dan ditutup.

Anda bersedia ? Mulakan dengan mendaftar dahulu..... Kalau mendaftar pun liat..jawabnya tak ultra lagi mental anda ..

Ingat... saya bukan sebahagian daripada penganjur, saya  sekadar teruja dengan penganjuran ini...

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock