TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Sunday, December 10, 2017

Suasana seksa di jalan raya di Cameron Highlands

Hari ini 10 Disember 2017, Ahad dan seperti dijangka setiap Sabtu dan Ahad  di musim cuti sekolah panjang bulan disember ini, kesesakan teruk di jalan raya sekitar Cameron Highlands akan berlaku. 

Kalau tengok dari Google Map semuanya merah sahaja menandakan kesesakan teruk. Malah anggaran masa dari Tanah Rata ke Brinchang menunjukan 1 jam 45 minit perjalanan sejauh kurang 4 kilometer berbanding masa biasa sekitar 8 minit sahaja.


Dan tak usahlah tanya kenapa jalan sesak di hadapan anda kerana terang lagi bersuluh banyak kereta dan laluan tunggal ke seluruh kawasan tumpuan pelancong. 

Ramai sangat ke pelancong ke Cameron Highlands hujung minggu ini. Anda rasa? Saya cuba hadam sedikit data yang telah saya kongsikan dalam catatan awal saya mengenai jumlah kehadiran pelancong ke Cameron Highlands. Klik catatan dibawah:


Untuk mengambarkan kesesakan yang berlaku di Cameron Highlands, saya pinjam gambar-gambar yang dikongsikan oleh pelancong yang berada di atas jalan ketika ini.

Rasanya tak banyak beza dengan catatan lama saya mengenai LOKASI KESESAKAN JALAN RAYA DI CAMERON HIGHLANDS.   

Juga kalau nak tahu keadaan semasa lokasi yang terlibat dengan kesesakan, anda boleh tanya secara langsung di facebook komuniti di sini atau lebih mudah gunakan aplikasi di telepon pintar anda. Caranya anda dan ramai lagi dah tahu, cuma saya ada memandai syok sendiri sikit buat CATATAN SESAK DI CAMERON HIGHLANDS .

Selamat menjamu selera roti bersapukan jem strwaberry.... Sabooor ajelah ...












No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock