TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Thursday, December 21, 2017

Pilihan Bersteamboat di Cameron Highlands?

Saya pernah kongsikan antara aktiviti malam di Cameron Highlands adalah menikmati steamboat.

Ianya makanan panas yang menjadi sesuai untuk dinikmati di dalam suasana dingin di sini.

Semalam saya menikmati steamboat di PDM Cafe di Kampung Taman Sedia. Saje nak mencuba di cafe baru. 

Selalunya saya sekeluarga akan ke De Bambo Grill  and Steamboat  juga di Kampung Taman sedia. 

Semalam kami mencuba set 4 orang dengan harga RM 59. Saya dan isteri ada mencongak harga steamboat di Cameron Highlands yang pernah kami nikmati. 

Tadi, Facebook Ijak Starang ada pula kongsikan senaraian harga steamboat di Cameron Highlands. 

Kena pula dengan niat saya semalam. Jadi saya kongsikan info dari Facebook Ijak Starang sebagai rujukan anda.


Selepas malam tadi, De Bambo Grill and Steamboat nampaknya masih kekal pilihan utama kami sekeluarga. Cuma tak salah nak rasa di cafe baru.

Sent from my S7edge smartphone

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock