TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Saturday, November 11, 2017

Panduan Perjalanan ke Ladang Anggur K.C Kwang & Son Grape, Blue Valley

Saya mendapat beberapa pertanyaan untuk Panduan Perjalanan ke Ladang Anggur K.C Kwang & Son Grape, Blue Valley yang kini telah dibuka untuk kunjungan pelancong kerana buah anggurnya sudah masak.

Catatan awal saya mengenainya di sini,  Musim Anggur di Kebun Anggur K.C Kwang & Son.

Saya secara peribadi pernah ke ladang anggur ini tetapi tidak pernah masuk kerana ditutup semasa luar musim berbuah. 

Jadi saya kongsikan sahaja dahulu panduan perjalanan untuk ke ladang anggur ini. 


Ladang anggur ini lebih mudah dikunjungi kerana laluan masuknya baik dan mudah dikunjungi berbanding dengan ladang anggur di Lembah Bertam yang lebih bersifat tradisional. 

Terdapat papan tanda yang besar di tepi jalan masuk dan anda perlu memandu ke bahagian dalam untuk sampai ke ladang anggur ini. 

Untuk pengalaman ke ladang anggur ini saya tidak dapat kongsikan kerana masih belum berkesempatan biarpun mengetahui musim berbuahnya sejak minggu sudah. Maklumlah, arah kawasan harian saya ke ladang anggur ini adalah 180 darjah bertentangan. 

Kalau ada nanti saya kongsikan ya.

Kemasikini 25 November 2017:
Saya dah pergi ke Ladang Angur KC Kwang ini 3 minggu sudah. Saya kongsikan di bawah ini catatannya:


Selamat memetik anggur, saya tak pasti berapa lama musim buahnya akan bertahan.

Anda mencari maklumat mengenai Kebun Anggur di Lembah Bertam pula?

Saya adah kongsikan juga panduan arah dan musim anggur terbaru mereka dibawah:


Nak ke sana?


Selamat Men'anggur' diri di Cameron Hihghlands... 

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock