TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Sunday, November 5, 2017

Koleksi Poster Apartment Percutian di Cameron Highlands

Ini adalah koleksi kedua atau ke berapa entah mengenai Poster Apartment Percutian di Cameron Highlands. Sumber dari salah satu facebook warga Cameron Highlands yang akan saya kongsikan kelak.

Yang saya kumpulkan ini adalah poster yang baru dimuatnaikan sekitar bulan September dan Oktober dan masih aktif dan saya kira mereka memang mencari penyewa bagi unit mereka.  Namun mungkin juga apartment mereka telah hampir penuh selepas dua bulan beriklan..  pulak dah ... 

Anda yang mencari apartment percutian di Cameron Highlands boleh hubungi mereka yang mempunyai nombor poster mereka ini dengan segera memandangkan cuti sekolah November dan Disember 2017 kian hampir. 

Selamat menemubual pemilik apartment ini.

oooo adakah mereka pemilik apartment atau sekadar 'runner' sahaja ? Itu anda kena tanya mereka. Saya pun tak kenal mereka.. sekadar berkongsikan sahaja. 

* Kalau kawan-kawan yang saya kongsikan link ini untuk menjawab pertanyaan anda.. inilah cara yang saya dapat bantu anda ..sekadarnya tau.. jangan marah ..aku pun bukan kenal sangat pemilik apartment kat sini.. mereka bagaikan cendawan tumbuh selepas hujan ... 


No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock