TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Wednesday, October 18, 2017

Pasar Malam Cameron Highlands 2017

Saya sekadar nak perbaharui kemaskini catatan Pasar Malam Cameron Highlands. Bukan apa seronok pula melihat suasana pasar malam ini dari sudut pandangan atas ini.

Jarang ada sudut pandangan sebegini bagi keseluruhan pasar malam ini.

Gambar ini bukan milik saya tetapi ditangkap denga begitu baik oleh Saudara Jan Syarizan dan dikongsikannya dua tiga hari yang lalu melalui  Facebook Cameron Highlands Group.

Jadi kalau anda nak beli versi berevolusi tinggi bolehlah hubungi beliau. Gambar ini bukan milik saya tau. Saya nak kongsikan sahaja.


Antara koleksi catatan saya mengenai Pasar Malam Cameron Highlands boleh anda baca dengan klik pada pautan ini.


Cukup kut...... 

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock