TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Friday, October 6, 2017

Hotel yang ada kolam renang di Cameron Highlands


Ada yang bertanya dalam salah satu group Facebook mengenai Hotel yang ada kolam renang di Cameron Highlands. Jadi saya nak kongsikan jawapan di dalam blog saya jika ada lagi pertanyaan seumpamanya di masa hadapan.

Setahu saya ada 3 buah hotel yang ada kolam renang tetapi indoor iaitu Hotel Copthorne di Kea Farm dan Strawberry Park Resort di Tanah Rata.


Manakala Hotel Smurf Inn di Tanah Rata masa saya singgah tahun lepas ditunjukan kawasan kolam renang di bahagian bawahnya tetapi tak pasti pula sudah dibuka atau tidak. Namun bilik-bilik utama mereka dilengkapi Jakuzi dalaman.

Hubungi hotel-hotel ini terus untuk makluman lanjut dan urusan selebihnya. Saya tiada kena mengena kecuali sekadar berkongsikan maklumat yang saya tahu ini sahaja.

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock