TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Friday, June 2, 2017

Pakej Berbuka Puasa di Hotel sekitar Cameron Highlands?


Saya kongsikan pakej pakej berbuka yang saya nampak ada ditawarkan di Cameron Highlands terutama oleh hotel sekitar melalui banner mereka serta maklumat yang dikongsikan rakan-rakan dalam pelbagai group whatsapp. 

Antara poster di atas oleh Hotel Copthorne yang menawarkan 4 set menu berbeza setiap hari Selasa sehingga hari Sabtu. 

Tahun ini hotel ini meneruskan lagi tradisi pakej buffet untuk berbuka puasa pada kadar harga RM 45 bagi dewasa dan RM 25 bagi kanak-kanak.

Hubungi mereka untuk lebih perincian dan membuat tempahan awal kerana anda menjimatkan RM 10 seorang dewasa bagi setiap tempahan awal. 

Saya secara peribadi memang suka berbuka di sini kerana pakej mereka memang berbaloi dan masih teringat akan pakej RM 19.90 seorang, RM 25 dan RM 29 beberapa tahun yang lalu. Memang sangat berbaloi dan saya sendiri telah ke sana untuk menu 2 pada Selasa lalu. 

Pemerhatian saya suasana awal ini dipenuhi oleh pelancong yang menetap di Hotel Copthrone berbanding selalunya kumpulan komuniti sekitar daerah ini akan berbuka di sana setiap malam pakej ini ditawarkan. 

Saya jangkakan selepas cuti sekolah, pakej berbuka ini akan selalu penuh dek orang tempatan.

PERINGATAN PENTING!!!:
Jangan hubungi saya sebab saya sekadar berkongsikan pakej mereka ini sahaja bukan saya kerja di sana . Ingat tu .. harap anda membaca sehingga habis ayat saya ini kerana ada yang pemalas akan terus bertanya kepada saya untuk perincian pakej dan membuat tempahan .. Orang lain pun puasa juga akak hoiiiii ..  

Sent from my S7edge smartphone

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock