TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Monday, April 25, 2016

Kunjungan ke Boh Tea Centre Sungei Palas .. 2016

18 Keping gambar ini adalah sekitar Boh Tea Centre di Sungei Palas dalam kunjungan saya minggu sudah bersama rakan selepas mengambil gambar matahari terbit di salah satu sudut terbaik di sini.



Tapi memandangkan ini perkongsian saya yang kali ke berapa ntah mengenainya, saya memilih untuk membuat sedikit edit ringkas gambar-gambar di sini dengan aplikasi Piacasa 3 yang percuma.

Saya gunakan kesan khas Cinema.


Namun yang istimewanya adalah saya masuk sebelum orang lain masuk ke sini dan suasana Cafe yang kosong sebelum dibuka pada pukul 9 .. 

Macamana caranya.. biarlah rahsia.

Cuma saya tidak ke kawasan Kedai Teh dan juga ruangan kilang teh sebab dah ramai yang masuk selepas pukul 9.


No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock