TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Monday, April 25, 2016

Khazanah Berlumut di Gunung Brinchang

Catatan ini khas untuk berkongsikan gambar sekitar Gunung Brichang yang saya namakan Khazanah Mossy (Berlumut) Gunung Brinchang.


Saya ambil gambar ini bersama rakan pada hari Ahad yang lalu di lokasi yang saya rahsiakan.

Kalau anda boleh atau sudah tahu, tak kisahlah dan silakan tetapi biarlah sedikit yang tahu sebab kawasan ini tidak memerlukan tumpuan ramai kerana sudah wujud kesan kerosakan yang nyata di kawasan ini.

Lokasi yang terbaik dan tersedia kemudahan yang serba lengkap untuk dikunjungi bagi melihat hutan berlumut adalah di Mossy Forest yang dibuka kepada umum.



Selebihnya saya kongsikan di dalam album facebook saya di mrkumai.blogspot,com .

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock