TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Tuesday, February 2, 2016

Jawatan Kosong di Majlis Daerah Cameron Highlands 2016

Dalam catatan ini saya nak berkongsikan "Peluang Jawatan Kosong" yang ditawarkan oleh Majlis Daerah Cameron Highlands (MDCH) bagi tahun 2016 dan kini mulai dibuka untuk pilihan awam. 


Maklumat mengenai tawaran kerja kosong ini saya perolehi dari laman web Majlis Daerah Cameron Highlands dan juga group whatsapp Cameron Highlands.

Terdapat 8 jenis kekosangan pelbagai bidang dan gred yang ditawarkan sepertimana maklumat yang dikongsikan dalam laman web rasmi mereka. 


Jadi bagi anda yang berminat untuk mendapatkan kerja di MDCH ini bolehlah memohon kepada mereka sebelum tarikh 19 Januari 2016.

Untuk mengetahui maklumat lanjut boleh ke laman web rasmi MDCH dengan mengklik di SINI atau terus ke link berikut untuk ke muat turun borang Tawaran Kerja ini.  Muat Turun 1 Klik , Muat Turun 2 Klik , Muat Turun 3 Klik .

Selamat mencuba. Mana tahu ada rezeki anda untuk bekerja di sana... 

(Jangan tanya saya untuk maklumat lanjut ya.. saya dah kongsikan apa yang saya tahu).

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock