TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Friday, October 9, 2015

Senarai Pengusaha Homestay di Kampung Taman Sedia

Saya perolehi senarai ini dari laman FB yang dikongsikan  salah seorang ‎pengusaha Homestay di Kampung Taman Sedia yang lengkap dengan nombor telepon (dari posting asal FB VitAdeena Vitamins).

Saya rasa ini antara senarai yang terlengkap saya terima setakat ini dan semoga ianya dapat membantu anda melakukan perancangan kelak.

Hubungi mereka terus untuk maklumat lanjut mengenai homestay dan chalet mereka dan apa perkhidmatan yang disediakan dan tentunya harga yang ditawarkan. 

Yang anda hubungi ini adalah pemilik atau pengusaha homestay ini sendiri jika saya lihat dari nombor yang disediakan dan bukannya orang tengah atau runner. 

"Jangan tanya saya" sebab saya sendiri tidak pernah menginap di mana-mana homestay ini. Agak giler kerana rumah sekitar 2.5 km sahaja jaraknya.

Saya hanya berkongsikan dengan anda nombor perhubungan mereka sahaja bukannya agen atau runner mereka... 


Kredit kepada sumber.

Update 19 Oktober 2015 : Masih ada yang bertanya kepada saya melalui email untuk perincian suasana bilik dan chalet homestay di atas. 

Maaf saya katakan saya tidak ada pengalaman menginap di sana seperti penerangan di atas. 

Anda boleh hubungi pengusaha Homestay di atas terus. Jangan malu dan jangan takut untuk bertanya. Saya percaya pengusaha di atas juga mempuyai blog atau facebook atau tweeter mereka sendiri. 

Sila hubungi mereka atau saya akan kongsikan print screen pertanyaan anda melalui email di sini nanti.. saje jee...  be brave ... 

Sent from my BlackBerry 10 smartphone.

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock