TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Thursday, July 9, 2015

Re: Limpahan air dan lumpur di Jalan Bertam

(Email ini jawapan saya berkaitan aduan limpahan air lumpur kepada MDCH) 

Tuan,

Terima kasih atas tindakan daripada pihak MDCH.

Saya menghargainya.

Namun saya mohon dipercepatkan kerana bila hujan akan berlaku limpahan air lumpur di lokasi tersebut dan jika merujuk kepada hari Ahad baru-baru ini seperti disertakan gambar pada hari Isnin yang menunjukan kesan kepada pengguna.

Juga mohon pertimbangkan pihak MDCH mengusahakan papan tanda amaran seperti Bahaya Air Lumpur atau yang setara dengannya mengikut keperluan undang-undang dan keselamatan pengguna jalan raya.

Mohon diusahakan papan tanda keselamatan ini terlebih dahulu.






Sent from my BlackBerry 10 smartphone.

Saya kongsikan jawapan dari aduan saya melalui limpahan lumpur di Jalan Bertam ini. 

From: mailadmin
Sent: Jumaat, 3 Julai 2015 10:33 PG
To: mrkumai.blogspot@gmail.com
Reply To: wzainab@pahang.gov.my
Subject: re: Limpahan air dan lumpur di Jalan Bertam


LIMPAHAN AIR DAN LUMPUR DI JALAN BERTAM

Tuan,

Sukacita dimaklumkan bahawa Pihak Jabatan Kejuruteraan Awam dan Kawalan Bangunan Majlis Daerah Cameron Highlands telah pun menyemak perkara ini dan masih dalam tindakan pembaikan, penyediaan B.Q telah dilakukan untuk membina sistem perparitan.



Urusetia Mesyuarat Aduan
Majlis Daerah Cameron Highlands


No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock