TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Monday, June 8, 2015

Kunjungan 'gumbira' ke Zoo Belon di Tanah Rata

Catatan kali ini adalah berkaitan dengan catatan Zoo Belon @ Tanah Rata yang saya kongsikan terlebih dahulu. 


Dan kali ini saya membawa anak-anak kecil saya ke sana dan ternyata dengan RM 10 seorang selepas menggunakan kupon diskaun, anak-anak saya sangat menikmati permainan di sana. 

Bukan sekali tetapi dua kali mereka mengulangi memasuki zoo belon ini iaitu di waktu pagi dan sesi petang sekitar 5 jam secara keseluruhannya. '













Melihat mereka bergembira di hari cuti sekolah mereka cukup membuatkan saya turut bergembira.

Sekitar gambar-gambar mereka di Zoo Belon di Tanah Rata pada musim cuti sekolah bulan 6 , 2015 yang lalu saya kongsikan di atas. 

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock