TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Friday, October 24, 2014

Sukan SETARA 2014 .. aksi peserta

Untuk catatan ketika Sukan SETARA 2014, saya kongsikan seperti yang saya janjikan iaitu aksi peserta yang bertungkus lumus dan sangat bersemangat untuk memenangi acara yang disertai.


Dan untuk acara di hari sukan hanya acara larian dijalankan kerana acara padang terlebih dahulu diadakan sebelumnya untuk memastikan sukan ini berjalan lancar dan ringkas. 

Mereka juga sekadar berkaki ayam kerana ada kawasan tertentu trek larian yang masih bergenang dengan air. 



Jadi saya kongsikan dari rakaman amatur saya aksi pelajar-pelajar tersebut walaupun hanya beberapa acara kerana tumpuan saya adalah kepada acara pra sekolah yang melibatkan anak saya.  

















Jadi tamatlah sudah acara Sukan Setara ini yang berlangsung meriah walapun ringkas. 

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock