TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Tuesday, March 4, 2014

Perkhidmatan Menyewa Kereta dan Motorsikal @ Cameron Highlands

Saya pernah berkongsikan dalam catatan terdahulu betapa tiada perkhidmatan sewa kereta untuk dipandu sendiri sebagaimana yang diamalkan di Langkawi pada tahun lepas.
 
Yang ada hanyalah motorsikal dan basikal sepanjang pengetahuan saya.
 
Catatan tersebut sebagai jawapan untuk soalan yang ditanya oleh salah seorang pembaca yang ingin ke Cameron Highlands dari Sarawak.
 
Memang ketika itu tiada perkhidmatan seumpamanya.
 
Tetapi lewat tahun lepas saya mendapati terdapat beberapa stiker yang ditampal untuk perkhidmatan sewa kereta seperti yang saya temui di beberapa lokasi antaranya di Stesen Bas di Terminal Fressia.
 
Photo: Dulu ada yang tanya saya adakah ada perkhidmatan sewa kereta harian seperti di Langkawi.. 

Yang bertanya dari Sarawak. Saya jawab masa tu belum ada. Kereta sewa atau teksi adalah.. 

Tadi nampak stiker kereta sewa harian.. Juga sewa motor jugak.. 

Ramai jugak mat salleh naik kapcai...
 
Jadi saya rasa, mungkin elok untuk saya kongsikan di dalam catatan ini jika anda ingin mencari perkhidmatan yang seperti ini.
 
Photo: Sewa motorsikal harian.. Boleh merempit di CH..
 
Cuma saya sekadar menampal dan berkongsikan maklumat ini.
 
Saya bukan yang menawarkan perkhidmatan ini.
 
Hubungi nombor yang tertera untuk maklumat lanjut dan jangan minta saya yang bertanya kepada mereka atau untuk menguruskannya.
 
Harap jelas ya... selalunya pembaca mengambil jalan mudah untuk bertanya di sini mengenai maklumat yang dikongsi dan ada yang meminta diuruskan.... iskh iskh iskh ...

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock