TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Monday, February 24, 2014

Pejabat Agama Islam Daerah CH @ Perkampungan Orang Asli Lemoi

Pejabat Agama Islam Daerah CH atau PAID CH mempunyai laman Facebook mereka sendiri yang berkongsikan aktiviti-aktiviti mereka di sekitar Cameron Hihghland.
 
Saya turut menjadi rakan fb laman mereka ini.
 
Antara yang menarik bagaimana aktivti dakwah yang dijalankan mereka ke Perkampungan Orang Asli dan antara yang pernah mereka lakukan adalah di Kampung Lemoi.
 
Saya belum pernah ke sini walaupun beberapa kali bercadang ke sini.
 
Namun laluannya bukan sedikit mencabar tetapi amat mencabar.
 
Saya pernah kongsikan kisah guru-guru di SK Lemoi yang terpaksa melalui cabaran untuk bertugas di sini. Klik SINI untuk ke catatan saya terdahulu... promo gambar ini mungkin menarik hati anda untuk melihatnya...
 
 
Semua gambar ini saya petik dari FB PAID CH.. agak menarik... malah amat amat menarik...
 
Membina Surau di Kampung Lemoi:
 
 
 
 
 
 
 
Majlis Perasmian Surau baru Kampung Lemoi..
 
 
 
 
 
 
RED - Road Expedition of Dakwah :
 
 
 
 
 
Laman FB Pejabat Agama Islam Daerah Cameron Highlands .. di sini dan hubungi mereka untuk sebarang pertanyaan ..

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock