TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Friday, January 3, 2014

Mengisi 2014

 
Saya rasa masih belum terlewat untuk mengucapkan SELAMAT BERADA DI TAHUN 2014.
 
Apa matlamat pengisian blog ini untuk tahun 2014? Masih lagi tercari-cari...
 
Mmmmm... Saya rasa untuk tahun ini, mrkumai.blogspot.com akan cuba mengisi blog ini dengan peristiwa-peristiwa yang berlaku di Cameron Highlands di samping cuba menjawab soalan-soalan yang diterima daripada pembaca sebagai pengisian utama selagi masih bertapak di daerah ini.
 
Juga saya akan cuba untuk mengisi blog ini dengan catatan perjalanan yang saya tempuhi dan juga memperbanyakan info mengenai pertanian.
 
Tahun ini cadangnya nak bergiat lebih aktif dalam arean MTB.. Insyallah... jika diizinkanNya...
 
Apapun jika anda mempunyai cadangan, sila berkongsi bersama saya .. saya mendahuli dengan ucapan terima kasih. Tepu otak kalau nak fikirkan sendiri...
 
Semoga laman blog ini membantu anda sedikit sedikit yang termampu...

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock